Nem vagy bejelentkezve

 

Információk

Kapcsolat:

E-mail: info@gamers.hu

Telefon: 06-20-912-9827

Ügyfélszolgálat: Minden hétköznap 08-15 óráig

Házhozszállítás:

Csomagjainkat a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja ki Magyarország egész területére, legyen szó otthoni vagy munkahelyi címről.

Rendelések leadása:

Webáruházunkból a következő módokon rendelhetsz:

1. Weboldalunk virtuális polcain gyorsan és kényelmesen böngészhetsz. Megrendeléshez kattints a ’Kosár’ feliratú gombra a kívánt terméknél, ahonnan a kosaradba lépve áttekintheted rendelésed, majd a szükséges adatok megadása után véglegesítheted. Rendelésed beérkezéséről rendszerünk egy automatikus e-mailt küld a megadott címedre, mely tartalmazza a megrendelt termékek nevét, a végösszeget és rendelési azonosítód. Ezt követően kollégánk telefonon fog megkeresni rendelésed megerősítéséhez és tájékoztat a termékek kiszállítási idejéről.

2. Rendelést e-mailen keresztül is leadhatsz a rendeles@gamers.hu címre, amennyiben a levélben szerepelnek a következő adataid: név, telefonszám, szállítási cím, szállítással kapcsolatos megjegyzés (kiszállítás körülbelüli ideje, emelet szám, kapucsengő), megrendelt termékek pontos neve.

Amennyiben az általad megrendelt termék készleten van, a megrendelés megerősítését követő 2 munkanapon belül kiszállítjuk (15:00-ig leadott rendelés esetén akár másnapra).

Előrendelés esetén kollégánk még a játék megjelenése előtt keresni fog a megadott elérhetőségeid – telefonszám, e-mail cím – egyikén, hogy egyeztessen veled a rendelésről és a kiszállítás időpontjáról.

Amennyiben egy általad rendelt termék nincs készleten, kollégánk annak beérkezésekor fel fog keresni, hogy aktuális-e még a rendelésed. Pozitív visszajelzést esetén 2 munkanapon belül szállítjuk a terméket.

Általános információk 10 pontban:

1. A kiszállítás tartalmazza a csomagolás, illetve egy újbóli kiszállítás – sikertelen átvétel esetén – árát is.

2. A csomagokat munkanapokon 8:00 és 18:00 között szállítja ki a futárszolgálat, Magyarország bármely pontjára.

3. A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.

4. Kézbesítés előtt kollégánk telefonon fog értesíteni a kiszállítással kapcsolatban, majd a rendelésedet visszaigazoló levél megválaszolása után e-mailen megerősíti rendelésed.

5. A fizetés csak utánvéttel, vagyis a csomag átvételekor, készpénzzel lehetséges.

6. Garanciális eseteknél neked kell visszajuttatnod a hibás terméket, saját költségen. A termékkel együtt, kérjük a garancia érvényesítéséhez szükséges okmányokat – garanciajegy, nyugta vagy számla – is juttasd el hozzánk, a hiba pontos leírásával kiegészítve. Garanciával kapcsolatos kérdéseidet az info@gamers.hu címen, illetve telefonon is felteheted.

7. A csomag átvételekor a megrendelő feladata a tételek leellenőrzése a futár jelenlétében. Az esetleg hiányosan kiszállított csomagokról a futár jegyzőkönyvet vesz fel, melyet továbbít cégünk felé.

8. A 14 napos elállási jog szoftverek esetében felbontás után nem érvényesíthető.

9. A futár feladata a termék megadott címre való sérülésmentes kiszállítása, a beüzemelést vagy elhelyezést a szolgáltatás nem tartalmazza.

10. FIGYELEM! VISZONTELADÓKAT NEM SZOLGÁLUNK KI!

Garancia:

A GAMERS kínálatában található konzolokra alap esetben 12 hónapos gyártói garancia vonatkozik, kivételt képeznek az Xbox 360 és Xbox One gépcsomagok, melyekre a Microsoft 2 éves világgaranciát vállal. Kérjük, őrizd meg a termékek eredeti csomagolását a garancia érvényesítése folyamatának megkönnyítése céljából.

További információért látogass el a gyártó hivatalos honlapjára.

Vásárlástól való elállás esetén, kérjük az alábbi címre küldd vissza a terméket:

Gamers.hu
1134 Budapest, Dunyov István utca 6.

Szoftverek esetén a garancia kizárólag a termék felbontásáig érvényes, illetve nem vonatkozik a túlhasználatból fakadó hibákra – felületi sérülések, karcok.
Amennyiben a játékkal kapcsolatban szoftveres problémák merülnek fel - bugok, kifagyás, telepítési problémák és hasonlók -, kérjük vedd fel a kapcsolatot a hazai forgalmazóval.

Gyártók és forgalmazók:

Microsoft Xbox Magyarország ügyfélszolgálat:
(H-P 8:00-16:00-ig) Tel.: +36-80-018-590

Sony Europe Limited Magyarország
PlayStation ügyfélszolgálat:
(H-P 11:00-20:00-ig) Tel.: +36-1-814-4800

Electronic Arts (EA Games és SPORTS)
Magyar nyelvű ügyfélszolgálat:

(H-P 9:00-18:00-ig) EA Support

PlayON Magyarország Kft. ügyfélszolgálat:
(H-P 9:00-17:00-ig) Tel.: +36-20-242-4706

CNG.HU Kft. ügyfélszolgálat:
(H-P 9:00-17:00-ig) CNG Support

Logitech ügyfélszolgálat:
(H-P 9:00-18:00-ig) Tel.: +36-1-777-4853

Steam terméktámogatás: Steam Support

Cégadatok:

Cégnév: GAMERS.sk Slovensko s.r.o.
Székhely: 94361 Malé Kosihy 2. (Szlovákia)
Cégjegyzékszám: 48 323 535 
EU adószám: SK2120131530
Bejegyezve: 2015.09.26. nitrai járásbíróság
Cégnyilvántartás:  Betét száma 39485/N

Adatvédelem:

A GAMERS.hu Webáruházon keresztül cégünkhöz beérkezett adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag ügyintézés céljából használjuk fel
(kapcsolatfelvétel, házhoz szállításhoz kapcsolódó tevékenységek, tájékoztatás).

Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvényeknek megfelelõen járunk el.